"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Ұрымқай ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Урумкай отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

    

S?]j޷cF#*ȥ;s6;?Ib>
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аттестаттау кезінде анықталған кемшіліктерді жою

«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданының білім бөліміне қарасты “Ұрымкай ауылының жалпы білім беретін мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесін мемлекеттік аттестациядан өткізу барысында анықталған кемшіліктерді талқылау және жою жөніндегі жұмыстың қорытындысы

 

1. 2025 жылғы 29 тамызда кезектен тыс педагогикалық кеңес өткізілді. (Педагогикалық кеңестің хаттамасының көшірмесі ұсынылды)

https://drive.google.com/file/d/15JzNgcbw_6ZiUybPNKI17qU4qfEuL7vN/view?usp=drive_link

 

2. Мектептің мемлекеттік аттестациядан өту барысында анықталған кемшіліктерді жою жөнінде жоспар құрылды. (Көшірмесі ұсынылды)

https://drive.google.com/file/d/14OgyhwzYMMqXFConNrgO3QGfDFSu11Q_/view?usp=drive_link

3. Қаулыға сәйкес 2025 жылғы 29 тамыз бен 10 қазан аралығында кемшіліктерді жою бойынша жұмыс жүргізілді.

 

Мектепке дейінгі білім беру.

Кемшіліктер:
2022–2023, 2023–2024 және 2024–2025 оқу жылдарында мектепалды сыныпқа арналған оқу жұмыс жоспарлары жасалған, алайда сағат саны үлгілік оқу жоспарларына сәйкес келмейді.
Мектепалды сыныбының оқу жұмыс жоспарында көрсетілген жүктеме көлемі мен ұйымдастырылған іс-әрекет ұзақтығы үлгілік оқу жоспарының талаптарына сай емес.

Оқу жұмыс жоспары аптасына 20 сағатқа есептелген, оның ішінде:

дене шынықтыру — 3 сағат,

сөйлеуді дамыту — 2 сағат,

көркем әдебиет — 2 сағат,

сауат ашуға үйретудің негіздері — 3 сағат,

қазақ тілі — 2 сағат,

математика негіздері — 3 сағат,

қоршаған ортамен таныстыру — 2 сағат,

шығармашылық қабілеттерін дамыту (мүсіндеу, жапсыру, құрастыру, сурет салу) — 1 сағат,

музыка — 2 сағат.

Сонымен қатар «ұйымдастырылған іс-әрекет» бағанында 4 сағат көрсетілген, нәтижесінде жалпы оқу жүктемесі 24 сағатты құрайды.

Атқарылған жұмыс:
2022–2023, 2023–2024 және 2024–2025 оқу жылдарына арналған мектепалды сыныптардың оқу жоспарларын әзірлеу барысында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының» 4-тармағының 1) және 3) тармақшалары басшылыққа алынды:«4. Мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды сыныптар тәрбиелеу мен оқыту қызметін келесі негізде жүзеге асырады: осы Стандартқа сәйкес; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес»

Нәтиже: Аталған кемшіліктер  жойылды, оқу жоспарларының көшірмелері ұсынылды.

Мектепалды сыныптың оқу жоспарлары:

 

2022–2023 оқу жылының оқу жоспары:

 сілтемеhttps://drive.google.com/file/d/15hA2150ThjrvGzWlIKMoqCPwD9LBFwqB/view?usp=drive_link

 

2023–2024 оқу жылының оқу жоспары:

 сілтемеhttps://drive.google.com/file/d/1HD6VbhJLhqyl5NLRqs9UL8vTv1gv9Mdq/view?usp=drive_link

 

2024–2025 оқу жылының оқу жоспары:

https://drive.google.com/file/d/1hRhTzWKB0ebExrqXUeAuV1JfR5cFB2Ni/view?usp=drive_link

Кемшіліктер:
Оқыту тілі орыс тілінде болатын мектепалды сыныпта бір сабақтың ұзақтығы 30 минут болып белгіленген.
Көрсетілген мәліметтер мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының 1-қосымшасының 1-тармағына, 2-тармағының 1-тармақшасына, 4-тармағының 1) және 2) тармақшаларына, сондай-ақ 1, 2 және 3-қосымшаларына сәйкес келмейді.

Атқарылған жұмыс:
Аталған бұзушылықтар жойылды. Оқыту тілі орыс тілінде болатын мектепалды сыныптың оқу жоспарына мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкес өзгерістер енгізілді.
Бір сабақтың ұзақтығы нормативке сай — 25 минут болып белгіленді, бұл мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының 1-қосымшасының 1-тармағына, 2-тармағының 1-тармақшасына, 4-тармағының 1) және 2) тармақшаларына, сондай-ақ 1, 2 және 3-қосымшаларына толық сәйкес келеді.
Жаңартылған сабақ кестесі қоса беріледі.

2022-2023г https://drive.google.com/file/d/1AL5HdRgVX72YXJ8VIVB6puJ5iHMtLEQi/view?usp=drive_link

2023-2024 https://drive.google.com/file/d/124jVf8YvnlSunoVe3Qf3nvzbmqDxSUFX/view?usp=drive_link 

2024-2025

https://drive.google.com/file/d/1NBMxvetD-Nyxrf2XDU501ua4jdfVYu6R/view?usp=drive_link

 

Кемшіліктер:

 

2024–2025 оқу жылы үшін мемлекеттік тілде оқытылатын мектепалды сыныпқа арналған перспективалық жоспар ұсынылмаған.

 

2023–2024 оқу жылы үшін мемлекеттік тілде оқытылатын мектепалды сыныптың циклограммасы, тәрбиелік-білім беру процесінің міндеттерін іске асыру жолдарын көрсететін құжат, берілмеген.

 

2024–2025 оқу жылы үшін мемлекеттік тілде оқытылатын мектепалды сыныпқа ұсынылған циклограммада мамыр айында «Қызылағаш ауылы, Абылайхан орта мектебі» көрсетілген, тәрбиеші — Данаева Р.

 

Ұрымкай ауылының жалпы білім беретін мектептеріндегі мектепалды сыныптарға арналған құрал-жабдықтар мен жиһазбен қамтамасыз ету туралы ақпарат берілмеген.

 

Сондай-ақ, тәрбиеленушілердің эмоциялық жайлылығы мен жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін, әртүрлі іс-әрекеттерді таңдауға мүмкіндік беретін, серіктестерді таңдау мүмкіндігі бар, ойын аймақтарының қанықтылығы, қолжетімділігі және қауіпсіздігі көрсетілген дамытушы орта туралы мәліметтер жоқ.

Атқарылған жұмыс:
Оқу бөлімі бойынша директордың орынбасарлары Елеманова Г.Т. және Ежаченко И.В., сондай-ақ мектепалды сынып тәрбиешілері Шелестова Е.С. және Қуандық М.Т. перспективалық жоспарлар мен циклограммалардың құрылымын ішкі бақылауға алып, оларды Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының» 4-тармағының 4) тармақшасына сәйкес құрды: «4) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушысының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 тіркелген)»

Нәтиже:

 Аталған кемшіліктер жойылды. Мектепалды сыныптың перспективалық жоспарлары мен циклограммалары ұсынылды.

Мектепалды сыныптың мемлекеттік тілде оқытылатын перспективалық жоспарлары:

 

2024–2025оқужылы: https://drive.google.com/file/d/1hhCwXggZjshATl8Q5FQF0RPYRVW4wHmK/view?usp=drive_link

 

Мектепалды сыныптың мемлекеттік тілде оқытылатын циклограммалары:

 

2023–2024 учебный год

https://drive.google.com/file/d/1e7RKcVSkY4rclR0fGL8okqdm78ZzJ45/view?usp=drive_link

 

2024–2025 учебный год

https://drive.google.com/file/d/1eAR4VjqoctnOjAhYyGdJZqq8FhOcGlLm/view?usp=drive_link

 

Жабдықтар мен жиһазбен қамтамасыз етілу туралы ақпарат

 

https://drive.google.com/file/d/1JLvjpFRlO6WXENIWnhSUGDIbF9-q2eBb/view?usp=drive_link

 

Кемшіліктер:

 

Мектепалды сыныптарда білім беру ұйымын құрал-жабдықтар мен жиһазбен қамтамасыз ету туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына сәйкес берілмеген.

 

Сондай-ақ мектепке дейінгі ұйымдарда келесі бағыттар бойынша әдістемелік кешендердің барлығы туралы ақпарат жоқ:

 

коммуникациялық, танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту;

шығармашылық және зерттеу қызметі;

қозғалыстық дағдылар мен денсаулықты нығайту;

әлеуметтік дағдылар және топтық жұмыс дағдылары, сондай-ақ оқу және ойын материалдары.

 

Осылайша, мектепке дейінгі ұйымдарды құрал-жабдықтар мен жиһазбен қамтамасыз ету Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына сәйкес «Мектепке дейінгі, орта және арнайы білім беру ұйымдарын құрал-жабдықтар мен жиһазбен қамтамасыз ету нормаларын бекіту» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) талаптарына сәйкес келмейтіні анықталды.

Атқарылған жұмыс:
Кітапхана меңгерушісі Бекебаева Г.М. мектепалды сыныпты әдістемелік оқу құралдары және оқулықтармен қамтамасыз ету туралы ақпаратты ұсынды. Бұл ақпарат Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының» 4.2-тармағының 2) тармақшасына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазанындағы № 595 бұйрығымен бекітілген тиісті типтегі және түрдегі білім беру ұйымдарының қызметінің үлгілік ережелерінің 1-қосымшасына сәйкес жүргізілді (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17657 тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік ережелер).

Нәтиже:
Аталған кемшілік жойылды. Дәлел ретінде мектепалды сыныпты әдістемелік оқу құралдары және оқулықтармен қамтамасыз ету туралы ақпарат берілген 5-қосымша ұсынылды.

5-қосымша: 2022–2023 оқу жылы:

https://drive.google.com/file/d/1C-2P-MVEfvPay0Xj9lIIPf4tkHj3HLqu/view?usp=drive_link

 

Кемшіліктер:

Аталған талаптың сақталуына қатысты материалдар зерттелді.

 

2022–2023, 2023–2024 және 2024–2025 оқу жылдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер болмаған.

 

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалар үшін кедергісіз орта (пандустар, тактильді жолдар және т.б.) бар екендігін растайтын НБДҚ ақпараттық жүйесінен скан-көшірме ұсынылмаған.

 

Осылайша, бұл ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілерді оқыту мен тәрбиелеу ұйымдарының қызметінің типтік ережелерінің 10-тармағына, ата-аналардың (заңды өкілдердің) мүдделері ескеріле отырып, сәйкес келмейді.

 

Атқарылған жұмыс:

Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер оқиды.

 

Мектепте білім беру процесін қолжетімді ету үшін кедергісіз орта элементтері құрылып, жұмыс істейді: пандустар, тактильді жолдар және басқа қажетті құрал-жабдықтар.

 

Кедергісіз орта бар екендігі ҰБДҚ-ның  ақпараттық жүйесінен скан-көшірмелер арқылы расталады, бұл ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілерді оқыту мен тәрбиелеу ұйымдарының типтік ережелерінің талаптарына сәйкес келеді.

 

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілердің жайлы және қауіпсіз оқу жағдайларын жасау бойынша барлық шаралар ата-аналардың (заңды өкілдердің) мүдделері ескеріле отырып және мемлекеттік стандарттарға сәйкес жүзеге асырылады.

 

https://drive.google.com/file/d/1pBVDLZW_-OzF4abDyfAHf-6jLYE0pBOP/view?usp=drive_link

 

Кемшіліктер:

 

Мектепке дейінгі ұйымның Жарғысында, 27-тармақта, тәрбиеленушілерді қабылдау мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібін реттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылатындығы туралы ақпарат жоқ. Бұл Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік қызметтер туралы» заңының 10-бабының 1-тармағына сәйкес болуы тиіс.

 

 

Сондай-ақ, тәрбиеленушілерді мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша қабылдау ұйымдастыруды реттейтін ұйымдардың қызметінің типтік ережелеріне сәйкес келмеуі анықталды. Бұл ереже Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 19 маусымдағы № 254 бұйрығымен бекітілген («Әділет» ақпараттық жүйесінде № 20883 тіркелген).

 

Атқарылған жұмыс:

Біздің ұйымымыздың қызметі аясында мектепалды сыныпта балаларды оқыту (мектепке дайындау) жүзеге асырылады, ал шағын-орталықтар мен мектепке дейінгі жас балаларды қабылдау жүргізілмейді. Осыған байланысты, Қазақстан Республикасы «Мемлекеттік қызметтер туралы» заңының 10-бабы мен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің № 254 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша тәрбиеленушілерді қабылдау ұйымдарының қызметінің типтік ережелерінің 13-тармағы, яғни мектепке дейінгі ұйымдарға тәрбиеленушілерді қабылдауға қатысты талаптар, біздің мекемеге  қолданылмайды. Мектепалды сынып жалпы білім беретін мектептің құрылымдық бөлімшесі болып табылады және жеке білім беру ұйымы емес.

Жарғысы

https://drive.google.com/file/d/1Jkr7qId7yRo1x-VKbzfd8GRp_yojC4b3/view?usp=drive_link

Устав

https://drive.google.com/file/d/1G24IsUZiXGKuHttPm4x3D6xqdFNeLzmw/view?usp=drive_link

Кемшіліктер:

 

Ұрымқай ауылының жалпы білім беретін мектебіндегі мектепалды сыныпта оқу жылы 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін — оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру кезеңі жүргізіледі.

Перспективтік жоспарлар мен циклограммаларға сәйкес бұл кезең оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру үшін ұйымдастырылады.

Алайда мектепалды даярлық бағдарламасын аяқтаған тәрбиеленушілердің 31 мамырдағы оқу жылын аяқтау бойынша шығуы туралы ақпарат ұсынылмаған.

Осылайша, білім беру процесін ұйымдастыру кезеңдерін сақтау талаптары бойынша ұйымдардың қызметінің типтік ережелерінің 14-тармағы бұзылған.

 

Атқарылған жұмыс:

Оқу жылының аяқталуына (31 мамыр) мектепалды даярлық бағдарламасын аяқтаған тәрбиеленушілердің шығуы туралы ақпараттың болмауына байланысты анықталған бұзушылықты жою мақсатында, Ұрымқай ауылының жалпы білім беретін мектебіндегі мектепалды сыныпта келесі жұмыстар жүргізілді:

Мектептің жергілікті актілері түзетіліп, мектепалды сыныптағы білім беру процесін ұйымдастыру ұйымдардың қызметінің типтік ережелерінің 14-тармағы талаптарына сәйкес реттелді.

Мектепалды даярлық бағдарламасын меңгеруді аяқтайтын тәрбиеленушілердің шығуын (мерекелік іс-шараларды) ұйымдастыру туралы бұйрық дайындалып, бекітілді.

Циклограмма мен перспективтік жоспарға мектепалды сыныпта шығару іс-шараларын өткізу және оқу аяқталғаннан кейін тиісті құжаттарды рәсімдеу енгізілді.

Жауапты педагогтарға нормативтік құжаттар талаптары, білім беру процесін ұйымдастыру кезеңдерін сақтау және балалардың шығуын құжатпен растау бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

 

Нәтиже:

Жүргізілген жұмыс нәтижесінде кемшіліктер жойылды, мектепалды сынып қызметі нормативтік құқықтық актілер талаптарына сәйкес келтірілді.

 

Бұйрық https://drive.google.com/file/d/19vDAOlT1rwvsgVCuCZsXesLuatYb2SYC/view?usp=drive_link

3 қосымша

https://drive.google.com/file/d/1ZXzZJkq7WmFsWhNv1V-nHFld-xOTW0DU/view?usp=drive_link

 

Кемшіліктер:

Ұрымқай ауылының жалпы орта  білім беретін мектебіндегі мектепалды сынып тәрбиеленушілерінің ата-аналарынан (заңды өкілдерінен) ай сайын алынатын төлем мөлшері туралы ақпарат ұсынылмаған.

Бұл ұйымдардың қызметінің типтік ережелерінің 17-тармағына сәйкес келмейді.

 

Атқарылған жұмыс:

  Біздің мектеп — мектепалды сыныппен жұмыс істейтін жалпы білім беретін ұйым болып табылады. Білім беру процесін ұйымдастыруға сәйкес, мектепалды сынып тәрбиеленушілерінің ата-аналарынан (заңды өкілдерінен) ай сайынғы төлем алынбайды.

Сондықтан төлем мөлшеріне қатысты ереже жоқ, өйткені мектепалды сыныптағы оқу тегін негізде жүргізіледі, бұл ұйымдардың қызметінің типтік ережелерінің 17-тармағы талаптарына сәйкес келеді.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 17 қазандағы № 556 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқытудың ұйымдарының қызметінің типтік ережелерінің 15-тармағына сәйкес, жалпы білім беретін мектеп жанындағы мектепалды даярлық тегін негізде жүзеге асырылады. Тәрбиеленушілерден оқу үшін төлем алынбайды, өйткені бұл қызмет мемлекеттік бюджет есебінен қаржыландырылады.

 

Кемшіліктер:

Нурушева Жібек Бекбулатовна тәрбиешісі туралы біліктілікті арттыру туралы мәлімет жоқ.

Осыған байланысты, мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқытудың жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру ұйымдары, сондай-ақ педагогтар мен басшылардың аттестациялануы тәртібіне қатысты ұйымдардың қызметінің типтік ережелерінің 18-тармағына сәйкес келмеуі анықталды.

 

Атқарылған жұмыс:

 Нурушева Ж.Б. тәрбиешінің жұмыс жылдары біліктілікті арттыру бойынша құжаттары ұсынылды (көшірмесі тіркелген).

Сонымен қатар хабарлаймыз, мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі Нурушева Ж.Б. өз еркімен еңбек шартын тоқтатты (көшірмесі тіркелген).

 

 Тәрбиеші Нурушева ЖБ құжаттары

https://drive.google.com/file/d/1X-7hAbCAHJkzuRkouWiBPJX0oo4NWZl-/view?usp=drive_link

 

Еңбек шарты бұзылуы туралы келісімшарт

https://drive.google.com/file/d/1UD2L5QhJiIneBWbWAn8hiBhvUrB_dy-p/view?usp=drive_link

 

 

Кемшіліктер:

 

Тәрбиеленушілерге медициналық қызметкерлер тарапынан ағымдағы медициналық бақылау, иммундау және профилактикалық тексерулер жүргізілуі туралы ақпарат берілмеген.

 

Осыған байланысты, мектепалды ұйым құрамындағы медициналық қызметкерлердің ағымдағы медициналық бақылау, иммундау және профилактикалық тексерулерді жергілікті алғашқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдарымен бірге жүргізуі ұйымдардың қызметінің типтік ережелерінің 20-тармағының 4) тармақшасына сәйкес келмейді.

 

Атқарылған жұмыс:

 

Ұрымқай ауылының жалпы білім беретін мектебінің штаттық кестесінде мектепалды сыныпқа медициналық қызметкердің лауазымы қарастырылмаған, бұл Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген орта білім ұйымдарының штаттық кестесінің 16-тармағына сәйкес келеді.

 

Мектепалды сынып тәрбиеленушілеріне медициналық бақылау, профилактикалық тексерулер және иммундау шаралары жергілікті емхананың медициналық қызметкерлерімен алғашқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдарымен өзара іс-қимыл аясында жүргізіледі, бұл Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 17 қазандағы № 556 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқытудың ұйымдарының қызметінің типтік ережелерінің 20-тармағының 4) тармақшасына сәйкес жүзеге асырылады.

Ұрымқай ауылының жалпы білім беретін мектебінің штаттық кестесінде мектепалды сыныпқа медициналық қызметкердің лауазымы қарастырылмаған, бұл Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген орта білім ұйымдарының штаттық кестесінің 16-тармағына сәйкес келеді.
Мектеп мектепалды сыныбы бар жалпы білім беретін ұйым болып табылады және мектепке дейінгі ұйымдарға жатпайды.
Сондықтан, мектепке дейінгі ұйым қызметкерлерінің тәрбиеленушілерге ағымдағы медициналық бақылау, иммундау және профилактикалық тексерулер жүргізу талаптарын (Типтік ережелердің 20-тармағының 4) тармақшасы) біздің мектепке қолдануға болмайды.
Алайда, балалармен жұмыс істейтін барлық қызметкерлер (мектепалды сынып тәрбиешілері) бекітілген кестеге сәйкес жүйелі медициналық тексеруден өтеді, бұл тиісті құжаттармен расталады.

Кемшіліктер:
Мектепалды сынып тәрбиешілерінің міндетті медициналық тексерулерден өткенін растайтын медициналық кітапшаларының көшірмелері ұсынылмаған.
Сондықтан, Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 15 қазандағы № ҚР ДСМ-131/2020 бұйрығына сәйкес міндетті алдын ала және мерзімді медициналық тексерулерді өткізу ережелерінің талаптарын (Әділет жүйесінде № 21443 тіркелген) орындау бойынша Типтік ережелердің 25-тармағының талаптары бұзылған.
Бұл мектепалды сынып қызметін жүзеге асыратын ұйымдардың Типтік ережелерінің 25-тармағына сәйкес келмейді.

 

Атқарылған  жұмыс:
Анықталған кемшілікті, яғни мектепалды сынып тәрбиешілерінің міндетті медициналық тексерулерден өткенін растайтын медициналық кітапшаларының көшірмелерінің болмауын жою мақсатында келесі шаралар жүргізілді:

 

1. Барлық мектепалды сынып педагогтарының медициналық кітапшаларының барлығы мен өзектілігі тексерілді.

2.Міндетті медициналық тексерулерден өткенін растайтын медициналық кітапшалар көшірмелері жасалып, педагогтардың жеке істеріне орналастырылды.

 

3.Кадрлар жөніндегі жауапты тұлғаға педагогтардың медициналық тексерулерден уақтылы өтуін және медициналық кітапшаларды жаңартуды жүйелі бақылауды қамтамасыз ету тапсырылды.

 

Кемшілік жойылды, құжаттар санитарлық нормалар мен ережелердің талаптарына сәйкес келтірілді.

 

 Шелестова Е.С. медициналық кітапшасы

https://drive.google.com/file/d/17-OoU-AeN_wLwPIUFTQaI6iCtmtYXV3F/view?usp=drive_link   

 

Құандық М.Т.медициналық кітапшасы

https://drive.google.com/file/d/1Xx71R1KHNorLRg0AdOS5OYc6nxCzswRN/view?usp=drive_link  

 

Кемшіліктер:
Ата-аналардың қажеттіліктерін ескере отырып, отбасы мен тәрбиеленушілерге әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету мақсатында, мектепалды ұйымдарда мектепалды тәрбиемен қамтылмаған балалардың ата-аналары үшін консультациялық пункттердің құрылуы мен жұмыс істеуі туралы ақпарат ұсынылмаған.
Сондықтан, ұйымдардың қызметіне арналған Типтік ережелердің 27-тармағына сәйкес келмеуі анықталды.

Сонымен қатар, мектепалды ұйымдарда аз қамтылған, көп балалы отбасылардан шыққан, сондай-ақ мүгедектігі бар балаларды тәрбиелейтін отбасылардан шыққан 1–2 жасар балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін қысқа мерзімді топтардың құрылуы туралы ақпарат ұсынылмаған.
Сондықтан, ұйымдардың қызметіне арналған Типтік ережелердің 28-тармағына сәйкес келмеуі анықталды.

Жүргізілген жұмыс:
Ұрымкай ауылының жалпы білім беретін мектебінде тек 5–6 жасар балаларға арналған мектепалды сыныптарда оқыту жүзеге асырылады. Мектепалды тәрбиемен қамтылмаған балалардың ата-аналары үшін консультациялық пунктті ұйымдастыру, сондай-ақ ерте жастағы балаларға (1–4 жас) арналған қысқа мерзімді топтарды құру қарастырылмаған, себебі мектеп осы жас ерекшелігіне сәйкес балалармен білім беру қызметін жүзеге асырмайды.
Ерте жастағы балаларды мектепалды тәрбиелеу мәселелері Ұрымкай ауылындағы қолданыстағы мектепалды ұйымның құзыретінде.

Кемшіліктер:
Педагогикалық, әдістемелік және қамқоршылық кеңестердің отырыстарының хаттамалары ұсынылмаған, бұл біртұтас басқару және коллегиялық басқару принциптерінің жүзеге асырылғанын растамайды.
Бұл ұйымдардың қызмет ету типтік ережелерінің 29-бабына сәйкес емес.

 

Жүргізілген жұмыс:
 

Педагогикалық, әдістемелік және қамқоршылық кеңестер жұмыс істейді, отырыстар тұрақты түрде өткізіледі, шешімдер белгіленген тәртіппен хаттамаларда рәсімделеді, бұл біртұтас басқару және коллегиялық басқару принциптерінің жүзеге асырылуын растайды.

 

Көшірмелер ұсынылады

https://drive.google.com/file/d/17WlB2tKsB7oksxS5FUhfhjY_0r08FuTo/view?usp=drive_link

 

https://drive.google.com/file/d/1veDC2_WY0R88tSyJtK0jqhHIl7Rs7X3b/view?usp=drive_link

 

 

Кемшіліктер:
Балаларды қабылдау кезінде мектепке дейінгі ұйым мен олардың заңды өкілдері арасында жасалатын келісім-шарт ұсынылмаған.
Аталған талап Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту бойынша мемлекеттік жалпы міндетті стандарттың 4.2-бабының 2) тармақшасына және Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы №595 бұйрығымен бекітілген сәйкес типтегі және түрдегі ұйымдардың қызметіне арналған Типтік ережелерінің 1-қосымшасына сәйкес емес (НПА Реестрінде №17657 тіркелген).

 

Атқарылған  жұмыс:
Балаларды қабылдау кезінде ұйым мен олардың заңды өкілдері арасында келісім-шарттың болмауымен байланысты анықталған бұзушылықты жою мақсатында келесі жұмыстар атқарылды:

 

1.Нормативтік құқықтық актілердің талаптары, соның ішінде Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту бойынша мемлекеттік жалпы міндетті стандарттың 4.2-бабының 2) тармақшасы және Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы №595 бұйрығымен бекітілген сәйкес типтегі және түрдегі ұйымдардың қызметіне арналған Типтік ережелерінің 1-қосымшасы зерттелді.

 

2.Ұйым мен тәрбиеленушілердің заңды өкілдері арасында бекітілген талаптарға сәйкес типтік келісім-шарт әзірленіп, бекітілді.

3.Барлық предшкольный сыныптарға қатысатын тәрбиеленушілердің заңды өкілдерімен екі даналық жазбаша келісім-шарттар жасалды. Бір данасы ұйымда сақталады, екіншісі заңды өкілдерге берілді.

4.Жауапты тұлғаларға балаларды қабылдау кезінде келісім-шарттарды рәсімдеу тәртібін сақтау жөнінде нұсқаулар берілді.

Атқарылған жұмыстардың нәтижесінде бұзушылық жойылып, ұйымның қызметі Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілер талаптарына сәйкес келтірілді.

 

Келісімшарт көшірмелері ұсынылады

 

https://drive.google.com/file/d/1AP8ICkeVHHP1GYtkunUXhbhwjcnOyj3T/view?usp=drive_link

 

Кемшіліктер:
Оқу жоспарларын зерттеу барысында мектепалды сынып тәрбиеленушілерінің оқу жүктемесінің максималды көлемі белгіленген талаптарға сәйкес еместігі анықталды.

Бұл Қазақстан Республикасының Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту бойынша мемлекеттік жалпы міндетті стандарттың 10-бабына және 1, 2 және (немесе) 3-қосымшаларына, сондай-ақ 22-бабына қайшы келеді. 22-бапқа сәйкес, тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің максималды көлемі жас ерекшеліктеріне арналған типтік оқу жоспарлары бойынша анықталады: жас кіші (1–2 жас) және мектепке дейінгі (3–5 жас) балалар үшін.

Жүргізілген жұмыс:
2022–2023, 2023–2024 және 2024–2025 оқу жылдарына арналған оқу жоспарлары Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту бойынша мемлекеттік жалпы міндетті стандарт» талаптарына сәйкес жасалды. Онда былай көрсетілген: «22. Тәрбиеленушілердің максималды оқу жүктемесі жас ерекшелігіне арналған типтік мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту оқу жоспарлары бойынша анықталады: ясель жасындағы балалар үшін (1–2 жас) және мектепке дейінгі жасындағы балалар үшін (3–5 жас)».

Нәтиже:
Кемшіліктер жойылды. Растау ретінде оқу жоспарларының көшірмелері ұсынылды.

Дайындық сыныбының оқу жоспарлары:
2022–2023 оқу жылының оқу жоспары

https://drive.google.com/file/d/15hA2150ThjrvGzWlIKMoqCPwD9LBFwqB/view?usp=drive_link

 2023–2024оқу жылының оқу жоспары

https://drive.google.com/file/d/1HD6VbhJLhqyl5NLRqs9UL8vTv1gv9Mdq/view?usp=drive_link

2024–2025: оқу жылының оқу жоспары

https://drive.google.com/file/d/1hRhTzWKB0ebExrqXUeAuV1JfR5cFB2Ni/view?usp=drive_link

 

 

 

Бастауыш, негізгі орта және  орта мектептер, жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын мектептер.

 

Ақмола облысы Білім басқармасының бұйрығына сәйкес, мектеп BilimClass.kz білім беру платформасына көшкен.

2–11 сыныптарда барлық пәндер бойынша ата-аналарға БЖБ, ТЖБ және ҚБ нәтижелері бойынша кері байланыс берілмеген.
Барлық пәндер бойынша, студенттер емтихан тапсырмаған жағдайда да, журналда жылдық бағалармен бірге қорытынды бағалар қойылған, соның ішінде оқушылар таңдамаған таңдамалы пәндер бойынша да.

Барлық сыныптарда КТЖ бөлімінде (календарлы-тематикалық жоспарлау) пәндер бойынша жоспарланған сабақтардың саны көрсетілмеген.

1–6 сыныптарда «Музыка» пәні бойынша КТЖ 1 және 2 жартыжылдықта толтырылмаған (КТЖ бойынша жылдық сағат саны: 1 сынып – 33 сағат, 2 сынып – 34 сағат).

Кейбір пәндерде КТЖ-де мерекелік күндермен сәйкес келетін тақырыптар ескерілмеген.

Кемшіліктер:

  • 2 «А» сыныбында «Дене шынықтыру» пәні бойынша 20.12, 25.12, 26.12, 27.12 сабақ тақырыптары көрсетілмеген.

 

  • 2 «Б» сыныбында журналда бағалар аз.

 

  • «Математика» және «Қазақ тілі» пәндері бойынша 4 тоқсанның 13.05–22.05 аралығында 5 күнге бағалар қойылмаған.
  • «Орыс тілі» пәні бойынша 14.05–23.05 аралығында, ал «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша 08.05, 14.05, 16.05–23.05 аралығында бағалар мүлдем жоқ.
  • 4 «Б» сыныбында «Жаратылыстану», «Математика», «Қазақ тілі» пәндері бойынша бағалар аз.
  • 9 «А» сыныбында «География» (3–4 тоқсан), «Қазақстан тарихы», «Дүниежүзі  тарихы» пәндері бойынша бағалар жеткіліксіз.
  • 9 «Б» сыныбында география пәні бойынша барлық оқу жылында бағалар тек 30% күндерге қойылған.
  • Физика (3 тоқсан), орыс тілі және әдебиет (4 тоқсан) бойынша бағалар аз.
  • Информатика (2 жартыжылдық) бойынша кейбір күндерде бағалар жоқ.
  • 11 «А» сыныбында «Қазақстан тарихы», Дүниежүзі тарихы», «Құқық негіздері» пәндері бойынша бағалар аз;
  • география және информатика пәндері бойынша көптеген күндерде бағалар қойылмаған.

 

Атқарылған жұмыс:

 

1.Барлық пәндер бойынша 1–4 тоқсан аралығында ата-аналарға БЖБ, ТЖБ және формативті бағалау нәтижелері бойынша кері байланыс BilimClass.kz платформасы арқылы қамтамасыз етілді.

 

2.Журналдар тек нақты оқылған пәндер бойынша қорытынды және жылдық бағалар қойылғанын тексерілді.

 

3.Барлық сыныптарда КТЖ (күнтізбе-тақырыптық жоспарлау) бөлімінде пәндер бойынша жоспарланған сабақ саны оқу жоспарына және типтік оқу жоспарларына сәйкес көрсетілді.

 

4.«Музыка» пәні бойынша 1–6 сыныптарда КТЖ толық толтырылды. Жылдық сағат саны көрсетілді: 1 сынып – 33 сағат, 2 сынып – 34 сағат, типтік оқу жоспарларына сәйкес.

 

5.Мерекелік күндермен қабаттасқан тақырыптар бойынша КТЖ түзетілді: жұмыс жоспарына сәйкес өзгерістер енгізілді.

 

Қорытынды:

Барлық анықталған кемшіліктер ескерілді, әкімшілік келесі шараларды қабылдады:

1.Педагогтарға журналды дұрыс жүргізу бойынша инструктаж өткізілді;

 

2.КТЖ, БЖБ, ТЖБ, ҚБ және қорыттынды бағаларды бақылауға жауапты адам тағайындалды;

3.2025–2026 оқу жылында әкімшілік тарапынан электронды журналды жүргізу тәртібі мен нормативтік құжаттар талаптарының сақталуын қатаң бақылау күшейтілді;

 

Аталған ескерту ағымдағы оқу жылында толығымен жойылды.

 

https://drive.google.com/file/d/1Vu2XzeMIHjWCQXHP6tpg6nbOh53PTgyk/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1Hig_ere93FH1C8cpBTxODMa8WUOZImXN/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1GrRCBYA3ldhXtaAQhO-PuzQjik9b_TJx/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1vIyZ1U1CGAXi3vwqJ9kAyJPcv3GFjuVH/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/10dgK0s6wCnaKc5-ff9X6YAM3fh7bwGX6/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/10dgK0s6wCnaKc5-ff9X6YAM3fh7bwGX6/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1DbaB8N0vNYDrmCX81RcKs2dZFsnkX_sm/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1XbkggoC6YmqsWgjvKJT87c83daqS2Uaf/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1ynJttijb6UXEkCtvMRFeLzBSbVyg3mho/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1Apar22wkd-xOHYmSBLzyFPGHWMZ0BNx1/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1WWB_iOA1l7IRVyhwgcQCQJmgEolRAXI2/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1qCnBnLup4-zPeCddcYK0y9vCjUrxRV0h/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1OBSCwpFE2pZ4xU0821ZamjvzriV81u-N/view?usp=drive_link

 

https://drive.google.com/file/d/1gQZ5WcDb51twCJVqtLNV_QoNaPrPcpFH/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1ohh3afrHetHaPQMH7bYWUfyT0HwE-J5c/view?usp=sharing

Кемшіліктер:

 

Ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктері бар оқушылар үшін жеке оқу жоспарлары әзірленбеген.

 

Бұл 2-қосымша (40, 45 тармақтар), 3-қосымша (6, 9, 14, 42, 45, 61 тармақтар) және 4-қосымша (14, 32, 36, 55 тармақтар) талаптарына сәйкес келмейді.

 

Атқарылған жұмыс:

Ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктері бар оқушыларға арналған жеке оқу жоспарларының болмауына байланысты төмендегідей жұмыс жүргізілді:

 

1.Жеке оқыту әдістері мен формаларын қажет ететін оқушылар контингенті талданды, негіз ретінде: ПМПК қорытындылары;

 

2.Педагогтар мен психолого-педагогикалық қолдау қызметінің мамандарының ұсыныстары.

3.Сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, педагог-психолог және инклюзивті білім беру әдіскерінің қатысуымен барлық тиісті оқушыларға жеке оқу жоспарлары (ЖОЖ) әзірленді.

4.ЖОЖ қазіргі Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің нормативтік құжаттарына сәйкес құрастырылып, оқушылардың даму ерекшеліктері мен оқу мүмкіндіктеріне бейімделді.

 

5.Жеке жоспарларда оқу мақсаттары мен міндеттері, пәндердің бейімделген мазмұны, оқыту формалары мен әдістері, ағымдағы және қорытынды бағалаудың мерзімі мен тәсілдері көрсетілген.

 

6.Педагогикалық ұжыммен ЖОП-ты оқу процесінде жүзеге асыру бойынша инструктаж өткізілді; жоспарларды іске асыруға жауапты пән мұғалімдері тағайындалды.

 

7.ЖОЖ мектеп әкімшілігімен бекітіліп, оқушылардың ата-аналары (заңды өкілдері)мен келісілді.

 

Қорытынды:

Ескерту жойылды. Ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктері бар оқушылар үшін жеке оқу жоспарлары әзірленіп, ағымдағы оқу процесіне енгізілді.

https://drive.google.com/file/d/1MhbWqIZoEwui_Xy6RI1FyB1tlf9Nai4y/view?usp=sharing

Кемшіліктер:

 

Педагогтардың дипломы бойынша мамандығы оқытатын пәндеріне сәйкес келмейді.

1.«Көркем еңбек» пәні мұғалімі — О. И. Еременко
1996 жылы Щучинск индустриалды-педагогикалық колледжін «Тігін өндірісі» мамандығы бойынша бітірген, біліктілігі – техник-технолог, өндірістік оқыту шебері.
Қайта даярлық курстарынан өткен жоқ.

 

2. «Музыка» пәні мұғалімі — Т. М. Қуандық 2017 жылы Көкшетаудағы Біржан сала атындағы музыкалық колледжін «Қазақ халық аспаптары (домбыра)» мамандығы бойынша бітірген, біліктілігі – ДМШ мұғалімі, халық аспаптары оркестрінің артисті. Қайта даярлық курстарынан өткен жоқ.

3.  

Атқарылған жұмыс:

Педагогтардың мамандығы оқытатын пәндеріне сәйкес келмеуі туралы ескерту бойынша келесі шаралар жүргізілді:

1.«Көркем еңбек» пәні мұғалімі — О. И. Еременко: профильдік педагогикалық білімнің жоқтығы расталды.

2.Оқытылатын сағаттар қажетті біліктілігі бар педагогтар арасында қайта бөлінді;

 

3.Мұғалімге осы пәнді әрі қарай оқыту үшін қайта даярлық курстарынан өту қажеттігі туралы хабарланды;

 

4.Мектеп әкімшілігі педагогтардың біліктілігі мен оқытатын пәндері сәйкестігіне бақылауды күшейтті.

 

Қорытынды:

 

Кемшілік жойылды, оқу процесі педагогтардың біліктілік талаптарына сәйкес жүргізілуде.

 

Көркем еңбек” пәні мұғалімінің құжаттары - Афанасьева НВ

 

https://drive.google.com/file/d/1JZGOGriHCJWQ1DUvxvpT8av6Vd-3ebkY/view?usp=drive_link

Музыка пәні  мұғалімінің дипломы Қуандық ТМ

https://drive.google.com/file/d/1_x9jMDrjq1n9xl5saaL1IUPx41UbBkI/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1dIMn91qs7f7O7t2GAelsvjoxKasmDCzz/view?usp=drive_link 

Кемшіліктер:
Бурабай ауданы бойынша Төтенше жағдайлар бөлімі тарапынан тексеру актісі және кіріс/шығыс нөмірі жоқ.

 

Атқарылған жұмыс:

Бурабай ауданы бойынша ТЖ бөлімімен байланыс орнатылып, қажетті құжаттар алынды.

 

Тексеру актісі алынған және мектептің қарауында.

 

 

Тексеру жүргізілген хаттың шығыс нөмірі нақтыланды және құжаттандырылды.

 

Барлық қажетті құжаттар тексеру материалдарына қоса тіркеліп, тиісті органдарға жолданды.

 

Қорытынды:
Кемшілік жойылды, құжаттар рәсімделіп, белгіленген тәртіппен есепке алынды. Тексеру актісі бар

https://drive.google.com/file/d/1hGU0Cjwuj2FF-JpHVtz80B4QZnHbhVD-/view?usp=sharing

Кемшіліктер:
2024–2025 оқу жылында оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізілмеген:

Формативтік және суммативтік бағалау талаптары (БЖБ, ТЖБ) сақталмаған,

Нәтижелерге түсініктемелер жоқ.

Бұл 2-қосымша (т. 40–44), 3-қосымша (т. 57–60), 4-қосымша (т. 51–54) талаптарына сәйкес келмейді.

Атқарылған жұмыс:
2024–2025 оқу жылындағы оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудағы кемшілікті жою мақсатында келесі жұмыстар жүргізілді:

1.Мектептегі барлық пәндер мен сыныптар бойынша ағымдағы бағалау жүйесі талданды.

2.Педагогикалық ұжым үшін формативтік (ҚБ) және суммативтік (БЖБ,ТЖБ) бағалау талаптары мен критерийлері, сондай-ақ нәтижелерге түсініктеме беру бойынша әдістемелік кеңестер мен кеңейтілген жиналыстар ұйымдастырылды.

3.Бағалау формаларын дұрыс толтыруға арналған шаблондар мен әдістемелік ұсыныстар енгізілді, нәтижелерге түсініктемелерді міндетті түрде қосу қарастырылды.

Мектеп әкімшілігі тарапынан бағалау критерийлерін сақтау және ата-аналарға кері байланыс беру (соның ішінде BilimClass.kz платформасы арқылы) бақылауы күшейтілді.

Қорытынды:
Кемшілік жойылды, бағалау жүйесі нормативтік талаптарға сәйкес келтірілді, оқушылар мен олардың ата-аналары үшін кері байланыстың толықтығы мен ашықтығы қамтамасыз етілді.

Журналдар

https://drive.google.com/drive/folders/15DFxIG7yT4XEvAzph8OeS7Rz_mfZdG0H?usp=drive_link

Кемшіліктер:
2022–2023, 2023–2024, 2024–2025 оқу жылдарына арналған жеңілдетілген оқу жоспары ұсынылмаған.

Бұл 2-қосымша (т. 45), 3-қосымша (т. 61), 4-қосымша (т. 55) талаптарына сәйкес келмейді.

Атқарылған жұмыс:
2023–2024, 2024–2025 оқу жылдарына арналған жеңілдетілген оқу жоспарлары дайындалды және мектеп әкімшілігімен бекітілді.

Барлық қажетті құжаттар тіркеліп, оқу процесінде енгізілді.

2023-2024 https://drive.google.com/file/d/16ftt13aTnfMEsK6PnekHVT8fsqMZYrdd/view?usp=drive_link

 

2024-2025

https://drive.google.com/file/d/16aj83yLjkVgtDL2h-O0PP5qdgI8-qDMg/view?usp=drive_link



 

 

 

 

 

 


Текст