"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Ұрымқай ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Урумкай отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

    

S?]j޷cF#*ȥ;s6;?Ib>
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

29.11.2017

«Оқушыларды сыни ойлауға тарту жолдары»

тақырыбы бойынша коучинг сессиясының  жоспары

 

Коучинг тақырыбы

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.

Сілтеме

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық  30-37 бет,суреттер, ғаламтор материалдары.

Жалпы мақсаты

Сыни тұрғысынан ойлау әдістемесі арқылы сыни ойлауға

түрткі болу, маңызды мәселелерді талқылайды, ой елегінен өткізеді. 

Блум таксономиясы бойынша түсінік алады.

Педагогтарды сын тұрғысынан ойлауға үйрету әдіс -тәсілдермен

танысады,

іс- тәжірибесінде пайдалануда  бағыт алады.

 

Күтілетін  нәтиже

1. Тәжірибеде рефлексия үшін сын тұрғысынан ойлауға үйрету

стратегияларын қолданады

2.Блум таксономиясын сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау

дағдыларының (білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау,

бағалау)  иерархиялық моделін кеңінен

пайдаланады;

3.Сын тұрғысынан ойлаудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін біледі, оларды өз

тәжірибесінде тиімді қолданады.

Түйінді  идея

Оқушыларды сыни ойлауға 

үйрету- табысты оқу екеніне  қол

жеткізу.

Ресурстар:

АКТ, флипчарт, суреттер,  маркер, түрлі-түсті стикерлер, бояу

құралдары.

Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер:

оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды

пайдалану; оқытуды басқару және көшбасшылық; топтық жұмыс; диалогтық оқыту.

 

Дерек көздері:

Мұғалімдерге  арналған 

нұсқаулық.

Интернет материалдары. Әдеби

материалдар,газет-журналдар.

Тапсырмалар:

Топқа бөлу  мен

бейнежазбаны көрсету,суретті  әңгімелер

арқылы  ой қозғау,  постермен жұмыс.

 

Коучинг сессияның 

өту барысы

 

 

 

Коучинг сессияның өтілу кезеңдері

Уақыты

Коучтың іс-әрекеті

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин

Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатымен таныстырады.

Ақпаратты қабылдайды

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

4 мин

«Шаттық шеңбер» тренингі өткізіледі. Мұғалімдер

есімдеріне байланысты жылы лебіз сөздер айтады

Жақсы көңіл-күймен  сабаққа

ынталанады.

 

 

 Топқа бөлу

 4 мин

«Қуырмаш»

санамағы арқылы топқа бөлу

«Бас бармақ,

балан үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкентай бөбек»

Мұғалімдер өз

топтарындағы орындарына   орналасады

ІІ. Жаңа тақырып

Топпен жұмыс

 10 мин

Әр топқа қазықты суреттер тарату,  осы суреттерге байланысты  шығармашылық жұмыс жасайды.

Суреттерді көру арқылы бір шығармашылық жұмысты

көрсетеді

(өлең, ертегі, мысал т.б.)

Рефлексия

5 мин

Бұл тәсілді сіздер сабағыңызда қалай пайдалана аласыз?

Қандай нәтиже болуы мүмкін?

Бұл тәсілді қалай тиімді пайдалануға болар екен?

Өз ойларын ортаға салып талдайды

Мағынаны тану

Топпен жұмыс

15 мин

Блум таксономиясы туралы түсінік беру. Презентация

көрсетіледі

Блум таксономиясы туралы мағлұмат алады,аталған барлық

деңгейлер сыни ойлау үшін қажет екенін түсінеді.

Сергіту сәті

5  мин

 «Тұрғындар,

шатыр, жер сілкінісі» атты сергіту сәтін жүргізу

Көңілдерін көтеріп , жаттығу жасайды.

Ой қозғау

Топпен жұмыс

20 мин

1 топқа "Дәстүрлі білім

беру"  туралы постер

жасауға тапсырма беріледі.

2- топқа  "Заманауи білім беру" туралы постер жасауға

тапсырма беріледі.

 

Жұмыстарын «екі жұлдыз бір тілек» арқылы

өзара бағалайды.

Әр топ өз ойларын флипчартқа дайындайды

және қорғайды. 

Бір-бірін тыңдап, қорғау жұмыстарына байланысты

сұрақтар қояды.

«Еркін жазу»

әдісі

 жеке жұмыс

 

5  мин

Топқа

бөлінген зат бойынша  шағын әңгіме жазу

Әр мұғалім жеке

жұмыс жасайды, Белгіленген

уақыт ішінде А-4 парағына өз тобына

бөлінген зат бойынша әңгіме құрастырып,

жазып

шығады.

 

Ой толғаныс

 

 

10 мин

« Балауыз шам» арқылы сыни ойлауға шақыру

Тапсырма бойынша балауыз шамға өз көзқарастарын эссе

жазу арқылы білдіреді.

 Балауыз шам

жанғанан бастап өшкенге дейінгі ойыңыздан өткенді қағаз бетіне түсіріңіз.

 

Жазған эссе жұмыстарын оқиды.

Топтық жұмыс

«Қиындықты жеңу» әдісі

 

5 мин

«Жарық құмыра» бейнеролигін көрсету

 

Өз ойларын сын тұрғысынан ойлап қорғайды

Біз қиындықты қалай жеңдік?

Кері байланыс

5 мин

"Екі жұлдыз ,бір тілек"   әдісімен бағалау . Бастапқыда өз көңіл

күйлерін  бейнелеген стикер артына

сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  смайлик арқылы бейнелейді не жазады

 

 

 

 

 

 

 



 

Просмотров: 701


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст