"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Ұрымқай ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Урумкай отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

    

S?]j޷cF#*ȥ;s6;?Ib>
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

03.07.2017

 

Жаңартылған бағдарлама-білім берудің жаңа мазмұны

 

ҚазақстанРеспубликасындаортабілімберумазмұнынжаңартушеңберіндебілімберуүдерісініңқұрылымыменмазмұнынаелеуліөзгерістеренгізілуінебайланыстыүшапталықкурсбағдарламасынжәне « Тәжірибедегірефлексия»жалпыбілімберетінмектептердегіпедагогикакадрларыныңкәсібидамубағдарламасыбойыншамектептренерікурсынаяқтапбиылғыоқужылында 1 сыныпоқушыларынжаңабілімберубағдарламасыбойыншаоқытудамын.

Қазақстан  2030 стратегиялықбағдарламасыбілімберудіңұлттықмоделініңқалыптасуыменжәнеҚазақстанныңбілімберужүйесінәлемдікбілімберукеңестігінекіріктіруменсипатталады. Қазіргітаңдақазақтілі-мемлекеттіктіл, қарым-қатынастілі–орыстіліжәнеағылшынтілі–әлемдіккеңістіктітанутіліноқытудажаңаидеялардыәрсабақтажан-жақтықолданып, жаңашаоқытудыңтиімдіжолдарынтауып, жүйелітүрдеқолдану-заманталабыболыпотыр. Оқытудыңпарадигмасыөзгерді. Білімберудіңмазмұныжаңарып, жаңашакөзқараспайдаболды. Осығанбайланыстыұстаздаралдындаоқытудыңәдіс-тәсілдерінүнеміжаңартыпотыружәнетехнологиялардымеңгеру, онытиімдіқолданабілуміндетітұр. Мемлекетіміздіңбілімберуүдерісінеенгенжаңартылғанбілімберу   бағдарламасы - заманталабынасайкелешекұрпақтыңсұранысын қанағаттандыратынтыңбағдарлама.

Қайелдінболсынөсіп-өркендеуі, ғаламдықдүниедеөзіндікорыналуыоныңұлттықбілімжүйесініңдеңгейіне, дамубағытынабайланысты. «Ұрпағыбілімдіхалықтыңболашағыбұлыңғырболмайды»дегендей, жасұрпаққасапалы, мән-мағыналы, өнегелітәрбиеменбілімберу-бүгінгікүнніңбастыталабы.

Шындығындамұғалімніңалдындаоқушыларғабілімментәрбиеберудеүлкенжауапкершіліктұр. Әрбіроқушыныоқытыптәрбиелеугебайланыстымәселелердіөздігіменжәнешығармашылықынтаменшешугеқабілеттіжаңашылмұғалімкерек. Жаңа, тезөзгермелі, білімдідебілікті, тыңсерпіліске, өзгеругедайынжәнежаңаталапмежесіненкөрінеалатыншығармашылдакәсібишебермұғалімдердіқажететіпотырғанына көзімізжетті. Оқушылардыңмектептетабыстыоқуығанаемес, өмірдедетабыстыболуы мұғалімнің қабілетіне, оныңқұзыреттілігінебайланыстыекенінтереңтүсіндік. Мұғалімоқушыларүшінқандайдабірпәнбойыншабілімберетінадамғанаемес, сондай-ақолардыңоқудағыеңбегінқызықты, тиімдіұйымдастыра алатын, оларғаүлгіболатынерекшетұлғаболуыкерек. Жаңазаманмұғалімненкүнделіктіоқушылармен қарым-қатынасбарысындаәрбіржағдаятүстіндеерекшебілімдеңгейінкөрсетудіжәнешығармашылшешімқабылдайалуынталап етіпотыр. Онықанағаттандыруүшінқазіргізаманныңмұғалімі жаңашыл, икемді, өзгерістітезқабылдайалатын, жан-жақты, жаңапедагогикалықинновациялықтехнологиялардымеңгергенболуыкерек.

Соңғыжылдарыпедагогикалықтеориядажәнеоқу-тәрбиеүдерісіндеайтарлықтай өзгерістерболыпжатыр. Білімберудегіжаңғыртуменинновациялықүрдістердіңжалғасуына ықпалетудіңмаңыздыфакторыныңбірімұғалімніңкәсібишеберлігі. Солайболатұра«кәсібишебер»түсінігіне пәндік, дидактикалық, әдістемелік, психология-педагогикалықбіліммендағдығанаемес, педогогтіңжекетұлғалықпотенциалы, кәсібиқұндылықтарыдажатады. ҚР-ныңпедагогқызметкерлерініңбіліктілігінарттыруғаарналғанүшайлық курсбағдарламалары, білімберужүйесіндепедагогтаралдынажаңаміндеттерқойып, оларға үнтастады десектеболады. Біліммазмұнынжаңартутікелейшығармашылықізденістегімұғалімніңкәсібишеберлігінебайланысты. «Мұғалімкөпәдістібілугетырысуыкерек. Оныөзінесүйеніш, қолғабыснәрсеесебіндеқолдануыкерек»,-депАхметБайтұрсыновайтқандай, қазіргізаманталабынасайбілімберумәселесісолқоғаммүддесінесайболуыкерек. Өзісініңшеберіғанажоғарыжетістіктергежетеді. Қазіргітаңдапәндіжақсы, тереңбілетін, күнделіктісабақтағытақырыптытолыққамтитын, оныоқушығажеткізеалатын, әртүрлідеңгейдегітапсырмалардыбілуіскерлігі, оқытудыңдәстүрліжәнеғылымижетілдірілгенәдіс-амалдарын, құралдарынеркінмеңгеретін, оқушылардыңпәнгеқызығушылығынарттыраотырыпдарындылығындамытудағыіздену-зерттеубағытындағытапсырмаларжүйесінұсынуөмірталабы. Алоныңнегізібастауышсыныптардақаланбақ. Сондықтандабастауышсыныптаәрсабаққаәртүрлітиімдіәдіс-тәсілдердіқолданаотырып, оқушылардыңбілімсапасынарттыру еңбастымәселе.

Білімберубағдарламасыныңнегізгімақсаты-біліммазмұныныңжаңаруыменқатар, критериалдыбағалаужүйесіненгізужәнеоқытудыңәдіс-тәсілдеріменәртүрліқұралдарынқолданудыңтиімділігінарттырудыталапетеді.

Бастауышсыныппәндерінеарналғаноқубағдарламаларындағыоқумақсаттарыоқушыларданшынайыпроблемалардыанықтапзерттейбілудіталапетеді. Негізіненжаңартылғанбілімжүйесіқұзыреттіліккежәнесапағабағытталғанбағдарлама. Жаңартылғанбілімберудіңмаңыздылығы–оқушытұлғасыныңүйлесімдіқолайлыбілімберуортасынқұраотырыпсынтұрғысынанойлау, зерттеужұмыстарынжүргізу, тәжірибежасау, АҚТ–нықолдану, коммуникативтіқарым-қатынасқатүсу, жеке, жұппен, топтажұмысжасайбілу. Жаңабілімберубағдарламасысынитұрғыданойлауға, шығармашылықтықолданабілудіжәнеонытиімдіжүзегеасыруүшінқажеттітиімдіоқытуәдіс-тәсілдерді (бірлескеноқу, модельдеу, бағалаужүйесі, бағалаудыңтиімдістратегиялары) үйретеді. Жаңартылғанбілімберубағдарламасыныңерекшелігіспиральдіқағидатпенберілуі. Оғаноқумақсаттарынзерделейотыратапсырмаларды. ықшамсабақтардықұрастырубарысындакөзжеткіздік.

Бағалаужүйесідетүбегейліөзгеріскеұшырап, критериялықбағалаужүйесінеөтеді.Критериалдыбағалаукезіндеоқушылардыңүлгеріміалдыналабелгіленгенкритерийлердіңнақтыжиынтығыменөлшенеді. Оқушылардыңпәнбойыншаүлгеріміекітәсілменбағаланады: қалыптастырушыбағалаужәнежиынтықбағалау.Бұлбағалаутүрлерібаланыңжан-жақтыізденуінеынталандырады. КритериялықбағалаужүйесіФилиппин, Сингапур, Жапония, Франция, Финляндиясындыдамығанелдердепайдаланылады.  Бұлбағалаужүйесініңартықшылығы, баланыңойлауқабілетіндамытып, ғылымменайналысуынаықыласынтуғызады.Қалыптастырушыбағалаукүнделіктіоқытуменоқуүдерісініңажырамасбөлігіболыптабыладыжәнетоқсанбойыжүйелітүрдеөткізіледі. Қалыптастырушыбағалауүздіксізжүргізілеотырып, оқушыларменмұғалімарасындағыкерібайланыстықамтамасызетедіжәнебаллнебағақоймастаноқуүдерісінтүзетіпотыруғамүмкіндікбереді. Жиынтықбағалауоқубағдарламасынныңбөлімдерін (ортақтақырыптарынжәнебелгілібіроқукезеңін (тоқсан, оқужылы, ортабілімдеңгейі) аяқтағаноқушыныңүлгерімітуралыақпараталумақсатындабаллжәнебағақоюарқылыөткізіледі. Қалыптастырушыбағалаужәнежиынтықбағалаубарлықпәндербойыншақолданылады.

Кіріктірілгенбілімберубағдарламасындақазақтіліпәнініңберілужайыдаөзгеше. Бағдарламаоқушыныңтөрттілдікдағдысын: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылымжетілдіругебағытталған. Бұлтөртдағдыоқужоспарында«Шиыршықәдісімен»орналастырылғанжәнебір–біріментығызбайланысты. Яғни, жылбойынабірнешеретқайталаныпотырадыжәнесыныпөскенсайынтілдікмақсаттакүрделенетүседі.

Бүгінгікүнібарлықелдержоғарысапалыбілімжүйесіменжұмысістеуде. Өйткеніқазіргізамандаелдіңбәсекегеқабілеттілігіоныңазаматтарыныңпарасаттылығыменанықталады, сондықтанбілімберужүйесіболашақтыңталабынасәйкесдамуытиіс. Оқушылардызаманауиәдіс–тәсілдерменоқытып, ой–өрісікең, саналы, еркіназаматетіптәрбиелеу қажеттілігідеосысебептентуындапотыр. Оныңүстінебілімберудіңжүйесінқарқындыдамытқанбұлүрдістің жалпыбілімберетінмектептергедеенгізілебастауы көңілдіқуантады. 

Қорытаайтқанда, жаңабағдарламаныңмәні, баланыңфункционалдықсауаттылығынқалыптастыру. Оқушыөзініңмектепқабырғасындаалғанбілімінөміріндепайдаланабілуікерек. Солүшіндебұлбағдарламаныңнегізі«Өмірменбайланыс»ұғымынақұрылған. Ұстаздарғаүлкенжауапкершілікміндеттелді. ОқушылардыңбойынаХХІғасырдаөмірдіңбарлықсалаларындатабыстыболуүшін, қажеттідағдылардыдарытуүшін, мұғалімдертынымсызеңбектенукерек. Жаңартылғаноқубағдарламасыаясындатекөзпәнін, өзмамандығыншексізсүйетін, балаүшін ұстазғұмырынқұдіреттідепсанайтынбілімдімұғалімдерғанажұмысістейалады. Үйренгенімізде, үйренеріміздекөпҮндіхалқыныңтарихитұлғасыМахатмаГандидің«Егерсенболашақтағыөзгерістібайқағыңкелсе, солөзгерістіуақытындажаса»дегеніліміннегізгеалаотырып, оқушыбойындағықабілеттіжетілдіріп, оқушылардыболашаққажетелеп, жақсыістібастағалыотырмыз. Жаңартылғанбілім–болашақтыңкепілі.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 379


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст